Wat betekent 'dia's en negatieven scannen'?

Ik zag dat een firma dat kan doen als je daar opdracht voor geeft. Maar wat bedoelen ze met 'scannen'? Maken ze dan afdrukken op papier, zetten ze ze op een disc, of wat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K
ronron1212
5 jaar geleden
Ze maken ze dus digitaal dus kun je ze op je pc zetten en daar bewaren en bekijken.
LeonardN
5 jaar geleden
Als je ze laat scannen worden de analoge dia's en/of negatieven naar een digitaal bestand gescand. Je kan dan op een USBstick of externe harde schijf de bestanden krijgen, wellicht branden ze het nog ouderwetsch op een DVD-R of CD-R. Het afrdrukken hoort beslist NIET bij het scannen. Als je dat zou willen en ze leveren ook die service dan zal je daar extra voor moeten betalen.

Antwoorden (1)

Van zowel dia's als negatieven worden digitale foto's gemaakt. Of jij ze dan afgedrukt, op CD, op USB of via de mail wil ontvangen, is aan jou om te bepalen. Afgdrukt op fotopapier maakt het natuurlijk wel duurder.........