Kan ik mijn telefoon als gopro gebruiken?

Ik ga op wintersport en ipv een dure camera te kopen wil ik gewoon mijn iPhone 6 gebruiken. Zijn er hier ook nog speciale accessoires voor? Ik ben namelijk op zoek naar een iPhone 6 chest mount strap, verkopen ze die ook in Nederland? Zoja, waar?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zoals in je andere vraag, dat bestaat helaas niet speciaal voor de iphone. Zou wel een goede tip zijn voor Apple. En dan wel eentje geschikt (te verstellen) voor elke type iphone.
dudemeister
6 jaar geleden
ik heb zo'n tripodje gekocht bij Action voor 2,50€
is natuurlijk geen chest mount maar je kan dan wel je Iphoneer tussen klemmen, hij zit er vrij stevig in
Tip met skieen misschein zoek naar een shoulder mount ipv chest ivm met dat je schouder meedraait in kijkrichting.
Je kan ook op zoek gan naar koppelingen. Van GoPro naar Ihone klemmen bv.
Er is genoeg te vinden op MPlaats

Antwoorden (1)

Je kan altijd even kijken op sites als aliexpress.com of wish.com
Daar hebben ze het altijd wel. Je ziet dan op het internet veel negatieve reacties maar ik heb er zelf wel een aantal keer iets besteld en zelfs ook nog gewoon (een deel) geld terug als het niet goed is of beschadigd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens mij bestaat zo een accessoire sowieso niet voor de iphone. Ik heb er zelf een paar jaar terug naar gezocht.