hoe kan ik mijn foto's aan de wereld laten zien?

ik maak veel foto's voor mijn hobby. Hierna zet ik ze op mijn harde schijf en doe hier niets meer mee. Dit vind ik zonde. Is er iets van een site waar ik mijn foto's op kan zetten en mensen er iets mee kunnen. Ik wil ook wat bekender word door middel va mijn fotografie zodat ik opdrachten kan krijgen. Als iemand mij op weg kan helpen in de wereld van fotografie zou ik dat erg fijn vinden!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (5)

Opties genoeg: bv. tumblr, pinterest, flickr
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een website is altijd een goed idee?
Je kan bij veel bedrijven een gratis website maken, alleen heb je dan bijvoorbeeld als adres: jouwwebsite-joomla.com etc. Als je er voor kiest om zelf een domeinnaam te registreren, samen met een hosting pakket dan kun je er WordPress op installeren. Dit is heel makkelijk te gebruiken en ook ideaal om je foto’s te publiceren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Flickr is denk ik voor jou een prima plaats om jouw fot's te laten zien aan de wereld.
1 Tb account, gratis dus dan kun je voorlopig even mee voort.
7 jaar geleden
Je kan natuurlijk je foto's op een website zetten. Het ligt eraan wat je zelf wil, ik bezit zelf best veel account zoals Facebook en instagram. Daar worden foto's megavaak gedeeld, valt je foto in de smaak bij het publiek zal hij dus snel rond gaan. Wel moet ik zeggen dat de jeugd meer op instagram zit en dus een andere smaak heeft als anderen. Maar je foto kan snel viral gaan op het internet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maak gebruik van Instagram, een van de meest gebruikte sociale media op dit moment. Ook kun je Tumblr of Pinterest gebruiken