Waar kan ik foto's op canvas laten afdrukken?

Ik wil graag digitale foto's en grafische kunst op canvas laten afdrukken.
Waar moet ik op letten? Wat is de levertijd? Welke aanbieder levert de beste kwaliteit? Hoe zit het met de kleurechtheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Printing-1 is een professionele zakelijke printer die is gespecialiseerd in kleine oplagen (bijvoorbeeld 1 eenheid) en biedt posters, foto's op canvas en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de expo kan je het laten doen, heb er goede verhalen over gehoord. Wel wat duurder als bijvoorbeeld de hema of de kruitvat. Daar heb ik het zelf een keer laten doen. Ook prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pas als je een keer een mooie foto op canvas of een verpeste foto hebt gekregen, weet je of de aanbieder goed of slecht is. Maar je kunt natuurlijk altijd eerst tests en artikels lezen voordat je op goed geluk een aanbieder kiest:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijvoorbeeld de Hema heeft wel goede kwaliteit hoor. Die worden gedrukt bij FujiColor.

Dat kan je ook via de site van de Fuji zelf doen trouwens:
http://photoservice.fujicolor.eu/
11 jaar geleden
Ik zou het proberen bij een fotolab, bijvoorbeeld FotoInsight. Fotolabs hebben het meeste verstand van het afdrukken van foto's.