Waar kan ik het beste posters van professionele foto's laten maken?

Ik wil graag een paar productfoto's als poster laten afdrukken voor op kantoor. De digitale opnamen zijn voor veel geld door een professionele fotograaf gemaakt en het zijn dus grote bestanden in een hoge resolutie. De posters moeten van dezelfde hoge kwaliteit zijn. Waar kan ik ze het beste laten afdrukken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Bij een lokale drukker.
Elke stad heeft wel een goed drukker.
Levert het wel
Op raw of op hoogte kwaliteit aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij omnia of den hoed of eurographix in wijk bij duurstede. Die zijn heel erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat hieronder wordt gezegd, is dat een goede drukker er wel raad mee weet.
Wil je echt top kwaliteit, dan kan je aan de fotograaf eens informeren naar een goede vaklab.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fotoposters afdrukken is veel moeilijker dan gewone afdrukken, omdat elke pixel, elke afwijking en elk foutje wordt uitvergroot en duidelijk zichtbaar is. Als je de kwaliteit van een fotoposter niet aan het toeval wilt overlaten, kun je het beste deze vergelijking tussen twee posterdrukkerijen lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat mijn foto's alleen zonder raster op fotopapier afdrukken, omdat je dan geen drukpunten ziet. Hierdoor zijn de foto's tot in het kleinste detail scherp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De fotoboekspecialist Printing-1 levert ook professionele fotoposters in verschillende formaten.