Ik heb deze foto ooit eens gemaakt en ik denk niet dat het een ufo of zoiets is maar ik weet niet wat wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat witte stipje de maan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet weet wat het is, dan is het een UFO. Dat is namelijk de standaard definitie ;o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is deze foto soms toevallig in kaapstad geschoten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een hele mooie foto! Maar wat de lichtjes kunnen zijn, geen idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop!

Antwoorden (7)

lijkt op vuurwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou vuurwerk in zulke ronde cirkels worden afgeschoten en in de lucht ook in een cirkel komen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja heelvaak wel met siervuurwerk ,van die dikke pijlen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou zelfs een flare kunnen zijn die je kan afschieten want die horen een tijdje licht te geven en vaak raad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
raad=rood
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een UFO, unidentified flying object. je weet namelijk niet wat het is.
maar ja zoals hierboven ook al werd vermeld lijkt het het meest op vuurwerk.
en ik sluit me aan bij dat antwoord.
Misschien vuurwerk? Was dit toevallig in Frankrijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoezo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben ze in juli altijd een feestdag met veel vuurwerk en dan is het ongeveer zo licht als op je foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben wel eens in Frankrijk geweest en toen was dat feest maar deze foto is gewoon in Nederland genomen.
Stond je binnen of buiten toen je de foto nam? Als je binnen stond, gok ik op een weerkaatsing van lampjes in het glas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stond buiten dus dat kan het niet zijn.
-.- het zijn gewoon heel kleine zapplin die vuur heeft die je bij en feest of vierjaardag in de lucht gooit en vliegt weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt van een lazershow .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kunnen van die zwevende (Chinese) lampionnetjes zijn.

Toegevoegd na 1 dag:
Om eerlijk te zijn heb ik ook zo iets mee gemaakt. We waren ergens in Nederland (weet niet meer waar) toen we iets langs de hemel zagen vliegen. Het was toen al donker, maar we zaten in de tuin, ik met nog 7 andere. Allemaal zagen ze het, het leek heel erg op een komeet. en het ging ook heel erg snel, maar iedereen zijn dat het Chinese lampionnetjes waren. Heel erg balen dat ik er geen foto van heb!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar dacht ik dus ook aan maar die gaan meestal niet in een cirkel zweven.
lijken me thaise lampionnen, dat zijn een soort zakken van papier, met een constructie aan de onderkant waar een brandend stukje in was gedrenkte katoen in hangt waardoor de zak zich vult met warme lucht en daardoor opstijgt en met de wind mee zweeft, net zoals een luchtballon alleen dan veel kleiner