Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik misschien een enge ziekte?

Als ik slik, heb ik het gevoel alsof er achter in mijn keel een soort bult zit, dat doet dan een beetje pijn! Weet iemand wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Dat kan een vergrote schildklier zijn. Ik zou ermee naar de dokter gaan en even laten nakijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keelontsteking misschien, in ieder geval naar de dokter. Het hoort er niet te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het eens met bovenstaande antwoorden.zeker even naar de huisarts gaan.

beterschap
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met deze klacht even naar de huisarts. Het kan een keelontsteking zijn, maar het kan ook een vergrote amandel zijn. Ook je klier (schild) kan opgezet zijn. Dit heeft dan waarschijnlijk te maken dat er een ontsteking zit ergens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook stress zijn maar ga toch maar ff langs de dokter inderdaad..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan keelontsteking zijn, iets dat vast zit in je keel (stukje eten) of wat anders. Ga naar de huisarts in plaats van hier kapot te gaan van de zorgen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Het kan een afte op je huig zijn. Dat heb ik namelijk 1 keer gehad. Het deed na een tijdje zo erg dat ik amper kon eten, na elke hap moest ik wat drinken.

Helaas, er is niets aan te doen, behalve je weerstand te verbeteren door wat fruit en groenten te eten.
Wat ik had gedaan toen, was het gorgelen met Chloordioxide. Ik weet niet meer zeker of het juist DIOXIDE was, maar het was een mondspoeling met chloor

Toegevoegd na 59 seconden:
Edit: ik heb het gevonden het is chloorhexidine
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je hebt vast geen enge ziekte.

Als het een paar dagen aanhoudt: HUP naar de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding