Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang na de eerste klachten van Ziekte van Pfeiffer kan ik weer sporten?

Ik ben 23 jaar oud en heb aankomende maandag precies 3 weken lang klachten van de ziekte van pfeiffer. Mijn keelontsteking is bijna weg en andere klachten ook wel (op vocht in mijn oogleden en moeheid na). Kan ik over een paar dagen weer gymmen? of is het niet handig om te gymmen? ben al 2 weken niet gegaan

een week geleden
in: Ziekten
KleinDuimpje
een week geleden
https://www.thuisarts.nl/pfeiffer/ik-heb-ziekte-van-pfeiffer In principe kan je door blijven sporten, maar ik begrijp dat je dat liever niet doet als je je te ziek voelt.
Je kunt ook altijd stoppen met sporten als het te zwaar blijkt te zijn.
CT5555
een week geleden
shit ik ben gescammed, dacht dat het niet kon omdat je milt vergroot is en omdat je klachten terug kunnen keren als je te vroeg sport en full send gaat daarin.
Ritsuka
een week geleden
Hoe bedoel je gescammed? 'Full send' gaan met sporten lijkt mij geen goed idee, je moet rustig aan weer opbouwen. Kjk eerst even hoe het gaat.
KleinDuimpje
een week geleden
Gewoon rustig beginnen.
En, lukt het niet, gewoon stoppen.
tinus1969
een week geleden
Het gaat er niet om, hoe lang je al Pfeiffer hebt, het gaat er om hoe ziek je je voelt. Ziek zijn/voelen is een signaal van je lichaam om het rustig aan te doen. Negeer dat signaal niet, of je je nu 3 dagen, 3 weken, of 3 maanden ziek voelt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing