wat te doen tegen misselijkheid op werk?

Ik ben vanochtend al met een misselijk gevoel opgestaan maar moest toch naar werk(stage). Maar zit hier nu al 2.5 uur maar voel me nog steeds misselijk.

Heb s ochtends gewoon ontbeten en gewoon wat gedronken. Wat kan ik hier tegen doen? liefst geen medicijnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
2.6K

Het beste antwoord

cola drinken of iets anders met prik helpt heel goed tegen misselijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks voel me nu een stuk beter na een cola ;)

Andere antwoorden (3)

Droge beschuit eten of anders droge crackers. Dus echt helemaal niets er op doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je gewoon griep en is het het beste lekker naar huis te gaan voor je daar de boel onderkotst, kun je thuis even lekker onder de wol en ben je over 2 of 3 dagen weer de oude?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij helpt het vaak als ik een pepermuntje opzuig.

Maar als je echt niet lekker bent, dan kun je misschien beter gewoon aan je stagebegeleider aangeven dat je niet lekker bent en dat het misschien verstandiger is om gewoon naar huis te gaan.