door te gaan sporten en dan speciaal oefeningen om de spieren van je armen te stimuleren,waardoor er verbranding van overtollig vet plaatsvindt.

kleine halters (waar je lichte gewichten mee op kunt tillen)
zijn uitstekend voor dat doel.

Ook kun je b.v. op je elleboog op de grond of,in het begin,tegen de muur leunen en je dan steeds op- of wegduwen.

In het begin níet te extreem oefenen,want dan kan 't een pijnlijke ervaring worden.

Gewoon rustig het aantal oefeningen opbouwen,k?

Toegevoegd na 1 uur:
ff dit: je moet dan niet alléén op je elleboog --van de am die je wilt trainen--- steunen,maar op de héle onderarm tegelijk.
Anders heb je een té klein steunvlak.
Ok,succes ermee ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies zo als vet elders in je lichaam: door op een gezonde manier af te vallen. Selectief lokaal vet verbranden lukt niet, ongeacht of dat je buik, dijen, billen of armen betreft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het werkelijk te veel vet? Hoe staat het met de BMI (body maas index) en als die te hoog is, is dit te linken aan lichaamsontwikkeling, hormoonhuishouding (of medicatie) of een eetpatroon. Aan dat laatste valt wel wat te doen.