je moet eerst maar eens bedenken wat deze vrouw leuk vindt.
Zit ze er op te wachten om onzinnig verkleed door bijv. Amsterdam te trekken van kroeg naar kroeg.

Wil ze liever iets rustigs samen met vriendinnen. (een vriendin wilde dolgraag een workshop servies beschilderen)

Past iets actiefs bij haar of iets geks (workshop paaldansen)

Er zijn namelijk zoveel verschillende mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok het wordt paaldansen nu maar hopen dat ze breekt of verrekt zo vlak voor de huwelijksnacht ;-)

Andere antwoorden (3)

Er zijn allerlei leuke workshops die je kan doen. Ik heb ooit een workshop (erotische) bonbons maken gedaan met een groep en dat was erg gezellig (en twee zakken bonbons mee naar huis, joehoe!!)

Toegevoegd na 43 seconden:
Als je in Google 'workshop' intikt, krijg je al gelijk een hoop leuke ideeen te zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou iets kunnen bedenken met het thema: Beter laat dan nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de onderstaande link vind je hele leuke dingen,ideetjes om te doen.
Je kan er je provincie selecteren om een activiteit op basis van locatie uit te voeren.
Tips om -te organiseren
-voor accessoires
-voor opdrachten uit te voeren
Ik zou zeggen ga een kijkje nemen