zijn dit de kenmerken van hoiokoorts:

Prikkende ogen, rode ogen, de hele tijd snotteren en buikpijn. Zijn dat kenmerken van hooikoorts, of eerder verkoudheid of gewone koorts?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou eerder gokken op een verkoudheid.
Buikpijn hoort niet bij hooikoorts, ook niet bij verkoudheid of griep tenzij je flink hoest, maar misschien is daar een hele andere reden voor.
Als het wel hooikoorts is, kan het zijn dat je overgevoelig bent voor Ambrosia, maar die moet dan en in je omgeving staan, en je zou dan ook van andere planten last moeten hebben.

Zie hier voor info over Ambrosia: http://www.natuurbericht.nl/?id=4160
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit zijn redelijk symptomen voor hooikoorts (behalve de buikpijn).
Ik vermoed dat je er op dit moment last van hebt? Want dan kan het bijna geen hooikoorts zijn aangezien je hier vooral/alleen in de lente last van hebt.
Ik vermoed dus verkoudheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behave die buikpijn wel.
Het zou heel goed kunnen dat je een beerje griep hebt, t' is de tijd van het jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten die buikpijn zijn het de symptonen van hooikoorts.
De normale symptonen zijn:
-rode,dikke of prikkende ogen
-lopende neus, niezen
-...

Maar aangezien hooikoorts van mei tot juli meestal voorkomt en aangezien de buikpijn is het waarschijnlijk geen hooikoorts.