Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn dit de kenmerken van hoiokoorts:

Prikkende ogen, rode ogen, de hele tijd snotteren en buikpijn. Zijn dat kenmerken van hooikoorts, of eerder verkoudheid of gewone koorts?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
515

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou eerder gokken op een verkoudheid.
Buikpijn hoort niet bij hooikoorts, ook niet bij verkoudheid of griep tenzij je flink hoest, maar misschien is daar een hele andere reden voor.
Als het wel hooikoorts is, kan het zijn dat je overgevoelig bent voor Ambrosia, maar die moet dan en in je omgeving staan, en je zou dan ook van andere planten last moeten hebben.

Zie hier voor info over Ambrosia: http://www.natuurbericht.nl/?id=4160
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit zijn redelijk symptomen voor hooikoorts (behalve de buikpijn).
Ik vermoed dat je er op dit moment last van hebt? Want dan kan het bijna geen hooikoorts zijn aangezien je hier vooral/alleen in de lente last van hebt.
Ik vermoed dus verkoudheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behave die buikpijn wel.
Het zou heel goed kunnen dat je een beerje griep hebt, t' is de tijd van het jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten die buikpijn zijn het de symptonen van hooikoorts.
De normale symptonen zijn:
-rode,dikke of prikkende ogen
-lopende neus, niezen
-...

Maar aangezien hooikoorts van mei tot juli meestal voorkomt en aangezien de buikpijn is het waarschijnlijk geen hooikoorts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding