Mensen die vlees eten krijgen die ook een stukje karakter binnen van het dier?

Ieder dier heeft een eigen karakter, als je vlees eet van een dier met een kwaadaardig karakter( bv vlees van stieren of van een ander dier) kan dit invloed hebben op je gedrag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, maar hij krijgt wel de omstandigheden erbij... Dus het morfogenetisch veld... Weet je niet wat dat is, stop dan met lezen graag... Als je dat wel weet, dan is het zelf-verklarend... De voelt de persoon die de verpakking erom gemaakt heeft en de persoon die het dier geslacht heeft of gefileerd... Je voelt het dier in welke omstandigheden het mocht leven of opgroeien, dat zit allemaal in dat stukje vlees in hoor... Het ligt er maar net aan hoe gevoelig je bent... Heeft een blinde ongelijk als hij zegt dat zien niet bestaat? Wie het kan voelen, voelt het... Dus of je weet het of je ontkent het helemaal... Wat moet ik doen om een blinde te overtuigen van het zicht? Antwoord: Ja zeker... Dus het HEEFT invleod op je gedrag... Heb je je trouwens ooit afgevraagd waaruit je lichaam is opgebouwd? De mond die eet is eerst de mond gepasseerd... net zoiets als de kip of het ei?

Dat lijkt me vrij sterk. Ik eet wel eens lam, maar om mij nu zo mak als een lammetje te noemen... Nee, dat zit er niet in. (aan de andere kant eet ik veel kip en ben ik best kippig...)

Ja, ik heb teveel leeuwenvlees gegeten als kind.. Maar even serieus, waarom zou je als je vlees eet karakter binnen krijgen. Karakter of 'ziel' zit toch niet in je vlees..

Ik ben een 'Geldwolf', maar heb het vlees van een wolf bij mijn weten nog nooit genuttigt... Dus deze stelleng lijkt me wat ver gaan... Hoewel het bij sommige mensen wel van toepassing zou kunnen zijn. Maar ook daar zou je sarcastisch moeten doordenken...

Ik weet wel dat er essentiële voedingsstoffen in vlees zitten waardoor je niet meer tegen anderen die vlees eten zit te zeuren over het feit dat vleeseten moord is enzo. Mensen die geen vlees eten krijgen die voeddingsstoffen niet binnen en grijpen derhalve ook iedere gelegenheid aan om ons vleeseters te laten weten dat we verkeerd bezig zijn. Mijn advies: eet vlees, leef gelukkig :)

Vlees bevat vaak hormonen. Die kunnen je gedrag beinvloeden. Ik zou me voor kunnen stellen dat, wanneer je idd bijvoorbeeld veel stierenvlees eet, je daarmee testosteron of een ander 'mannelijk hormoon' binnenkrijgt en dat dat je gedrag kan beinvloeden (testosteron kan bijvoorbeeld 'haantjesgedrag' veroorzaken). Persoonlijk lijken de invloeden van deze hormonen mij echter niet zo groot.

Nee ik denk het niet, Daarnaast hebben alleen mensen een kwaadaardig karakter.

Nee. Ik heb lang vlees gegeten. Inmiddels eet ik sinds een paar jaar helemaal geen vlees meer. Noch ikzelf, noch mijn omgeving heeft een karakterverandering gemerkt. Wat ik overigens veel interessanter vind aan jouw vraag, is het feit dat je denkt dat bepaalde dieren (sterker nog, bepaalde soorten dieren, en dan blijkbaar die met een bepaald geslacht, in dit geval stieren) een 'kwaadaardig karakter' hebben. Hoe kom je daarbij? Ik zou niet graag met een boze stier samen in een weiland staan, maar dat betekent niet dat ik die stier 'kwaadaardig' vind...

Me dunkt dat door bakken of koken alles dood is. Karakters en gedrag neem je niet over. Dat heb je. Zou ik dan ook een slablaadje gaan nadoen als ik veel sla eet?

gisteren was dit onderwerp op tv, julia's hart, en in die film zou blijken dat het hart van julia getransplanteerd in een ander zou reageren op haar grote liefde dus bewustzijn had. nou je hart is een pomp zonder bewust zijn, vlees is eten zonder overdraagbaar karakter. je veranderd niet als je veel vlees eet van een bepaald dier. na bakken en braden is iets nog meer levenloos dan het al was na de slacht. x

Hoogstens dat wat je eet dat ben je. Hoe gezond het dier was, heeft wel invloed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100