Hoe komt het dat ik mij 'slapjes' voel, voordat ik naar de toilet moet voor een grote boodschap?

Zelfs zo dat ik moeite heb om op de been te blijven. Na de boodschap, is het gevoel ook weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hum
Wat en goede vraag.
Zal het antwoord met smart afwachten. Ik ben ook altijd beroerd voor het poepen. Rug en maagpijn. Hoofdpijn snap ik wel want je vergiftigd jezelf als je lang wacht met afgaan.

Het beste antwoord

Dat komt omdat er veel bloed naar je darmen trekt die dan druk in beweging zijn. Het komt ook voor dat mensen na de grote boodschap ligt in hun hoofd zijn en soms zelf flauw vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien zitten je darmen zo vol dat je lichaam het niet aan kan, na de ontlasting ben je leeg en heb je daardoor weer meer energie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige die dat precies weet ben je zelf.