Waar staat een uitgebreide gebruiksaanwijzing / ervaringen voor Rexona Maximum Protection voor men

Ik heb het gekocht maar de gebruiksaanwijzing vind ik er mager.

Toegevoegd na 42 minuten:
Weet iemand ook hoe het zit met het gebruiken na het scheren (trimmen in mijn geval). Dat vind ik echt het belangrijkste eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K
paulus811
13 jaar geleden
Trimmen? Van je okselhaar? Het product is een deo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gewoon haar in mijn okselpit is niet zo raar toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is trouwens geen Deodorant maar een Anti-transpirant...
Zie ook: http://www.antiperspirantsinfo.com/dutch/01b.php
paulus811
13 jaar geleden
Nee, maar ik vertaal 'trimmen' als 'modelleren'. Het trimmen van een baard bijvoorbeeld door er vorm in te brengen. Bij okselhaar heb ik daar minder een beeld bij. Maar het zal ongetwijfeld een verschil in beleving bij het woord trimmen zijn, niks mis mee overigens. Van okselpit heb ik overigens ook nog nooit gehoord, dus vandaag weer wat geleerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo leer ik een nieuw product, zo leert u een paar woordjes :) In het Engels is het Body Grooming maar ik vind dat gewoon trimmen :) http://www.bcc.nl/persoonlijke-verzorging/body-grooming

Het beste antwoord

Ik gebruikte altijd dure merken (25 euro per stick) maar ik ben nu aan mn derde stick Rexona MP for Men bezig en neem voorlopig niets anders. Had ik vroeger nog wel eens natte oksels, met dit spul heb ik het nooit meer.

Nadeel vind ik dat er weinig in zit en dus snel op is (5-6 weken). Het is een dikke ovale koker, maar het werkelijke spul is maar een beetje. Vooral omdat je twee keer per oksel aan het wieltje moet draaien om voldoende deo te hebben. De eerste keer moet je een paar keer draaien tot de deo uit de gaatjes komt. Daarna draai je twee keer per oksel en smeert het over de oksel via de stick uit.

Prima spul, euro of 7 als ik me niet vergis.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb geen gebruiksaanwijzing voor je maar volgens mijn zoon is het gewoon spuiten en je hebt een prima resultaat.
(misschien wat magertjes maar het is een ervaring)

Toegevoegd na 7 minuten:
Hier weer een berichtje van mij.. en het resultaat is ongelovelijk!!! Ik kan het zelf bijna niet geloven..maar ik transpireer NIKS. Het product werkt 48 uren maar de 2e dag doe ik het 's ochtends er wel weer op. Let op! wel goed laten drogen...anders komt het op je kleren.

'Wat? Antitranspirant
Hoe werkt het: zweetklieren produceren voortdurend zweet. Om de beruchte klotsende oksel te voorkomen, kun je een antitranspirant gebruiken. De aanwezige zouten in het product dringen door in de huid en vormen klontjes die de poriën - het klinkt eng, maar kan beslist geen kwaad- tijdelijk aflsuiten, met als resultaat dat je minder transpireert. Vers zweet is weliswaar geurloos, maar zodra de bacteriën die op ieders huid leven de stofferen erin omzetten in geurstoffen, onstaat die typische zweetlucht. Deodorants maskeren vaak allen de geur, antitranspiratieproducten gaan ook de vorming van zweet tegen.
Tip! Was je oksels goed voordat je een antitranspirant gebruikt. De stoffen in het product hoeven dan geen bacteriën te trotseren en werken beter en langer'.

'Voor wie is Rexona Maximum Protection bestemd? Voor mensen die last hebben van overmatige transpiratie. 48 h. bescherming. Doeltreffendheid wetenschappenlijk bewezen. Dermatologisch getest, clean fresh scent, TRIsolid tm.

Gebruiksaanwijzing: voor een optimale werking, product onder de oksels aanbrengen 's avonds voor het slapen gaan. De formule met TRIsolit TM treedt in werking als u slaapt om u een maximale bescherming tegen transpiratie te garanderen. Deze bescherming blijft efficiënt de volgende dag, zelfs na een douche. U mag Rexona Maximum Protection ook 's morgens aanbrengen.
Voor wie is Rexona Maximum Protection?

Na de pubertiteit zijn vocht en transpiratiegeur onder de armen een normaal verschijnsel. Klassieke anti-transpiranten zijn voor velen onder ons zeer efficiënt. Niettemin, hebben sommige personen soms last van hevige transpiratie. Hevige transpiratie kan leiden tot onaangename situaties en vraagt om een sterkere en efficiëntere bescherming. Wie niet in verlegenheid wil raken door zijn transpiratie zal heel snel de voordelen van Rexona Maximum Protection kunnen vaststellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen spray maar een soort gel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okè, da bedoel ik wat anders. Ik bedoelde een spray
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bron kon ik niet meer vinden helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even de eerste zin in google gooien en je hebt de bron http://www.overmatigzweten.nl/viewtopic.php?f=10&t=2352
Volgens mij is het schudden, onder je armen spuiten en klaar.
Hieronder heb je nog wat reviews.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
het is geen spuitbus maar een stick met draaiwieltje waarmee je de deo creme eruit perst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh....Dan heeft schudden weinig zin idd:)
paulus811
13 jaar geleden
och, het is altijd nog een aardige ochtendgymnastiek. Wel zowel links als rechts schudden dan...
Mocht het niet bevallen, dan kan ik odorex extra dry ook aanbevelen. De werkzame stof hierin is aluminiumchloride wat het zweten tegen gaat. Deze kun je 2 tot 3 keer per week voor het slapen gaan op de schone huid aanbrengen. Je mag dan niet die dag de oksels geschoren/onthaard hebben. Het prikt wel heel erg maar voor mij is het dat waard. Er zijn verschillende vormen van, een lotion, een depper een spray en een creme (en volgens mij nog meer). Kost volgens mij maximaal iet svan 5,50 voor de duurste vorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik juist van overgestapt :(
Drie jaar lange werkte dat super maar nu niet meer http://www.goeievraag.nl/vraag/alternatief-odorex-extra-dry-depper.82921
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dat is wel vervelend ja....
Ik weet niet de concentratie van de aluminiumchloride in odorex maar via de huisarts is dit op recept ook te verkrijgen via de apotheek in een concentratie van 20%. Misschien zou dit ook nog een oplossing kunnen zijn. Ik hoop dat je een goeie oplossing voor het probleem vind.