Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik erg moe ben moet ik meestal heel snel huilen om de kleinste dingen, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

als je moe bent geeft je lichaam aan dat je moet rusten .. als je dat niet doet worden de kleinste dingen een grote irritatie en ga je huilen beter is het dan ook na je lichaam te luisteren en te gaan liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je wanneer je moe bent, sneller prikkelbaar bent.

Wanneer je 'prikkelbaar'bent, ben je ook gevoeliger en waarschijnlijk moet je daarom dan sneller huilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je moe bent sta je dichter bij je werkelijke zelf dan dat je wilt. Je kan dan niet meer de muurtjes omhoog houden die je voor jezelf hebt opgebouwd om je voor jezelf te beschermen.

Kortom je hebt dan geen bescherming meer en daardoor ligt je diepe verdriet en angsten open en bloot voor je. Dat verdriet wil er dan gewoon uit en zal je huilen bij elke herinnering die je eraan zal triggeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik merk dat overdag ik de kracht heb om mijn emoties in bedwang te houden. Ik zie dit zelf alsof ik mijn emoties verstop in een put gesloten met een zware putdeksel.
ik heb de hele dag mijn energie nodig om die deksel op de put te houden. Wanneer ik dan erg moe ben dan lukt mij dat niet meer.
Mogelijk is dat een oorzaak van snel huilen als je moe bent.
Wat mij nu erg helpt is dat ik het gewoon toesta dat ik moet huilen. Soms is het ook gewoon goed om je emoties de vrije loop te laten gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normaalgesproken, wanneer je genoeg energie hebt, heb je genoeg kracht om jezelf in de hand te houden/controle over je emoties te houden.
als je erg moe bent heb je die energie gewoon niet en ben je kwetsbaarder en sneller prikkelbaar.
logisch, heb ik ook wel eens last van als ik moe ben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding