Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is het dat ik deze zomer niet goed kan slapen ik kan niet voeger dan 03:30 en normaal is het veel vroeger !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
526

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is deze zomer een hele periode erg warm geweest. Dat maakte waarschijnlijk dat je pas later in de nacht voor het eerst in slaap kon komen, omdat het rond die tijd pas goed begon af te koelen.

En als je dan eenmaal in zo'n slaapritme van laat slapen gaan zit, dan kom je daar niet zo makkelijk weer uit. Ook niet als de hitte weer voorbij is.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het komt gedeeltelijk door de warmte, en omdat het 's avonds langer licht is. Verduisterende gordijnen kunnen veel helpen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Misschien lig je al die tijd aan je nagels te denken en kun je daarom de slaap niet vatten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of aan de Tellsell sculpture tone. Hoe wordt ik slank met weinig moeite en krijg ik
mooie nagels met weinig moeite. Dat zijn zware vragen die iemand wakker kunnen houden hoor.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding