Bij mij niet, maar ik deed het zelf.
Adviseer ik je niet, gewoon ff naar de juwelier en......pietssss hij zit al, thats it.
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar het valt reuze mee. het ligt er ook aan hoe hoog je pijn grens zit. maar de pijn is kort minder dan een seconde dus valt het reuze mee. daarna voelt het wat weeïg.

de pijn valt reuze mee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is onzin om te zeggen dat het helemaal geen pijn doet of je moet er geen zenuwen hebben zitten. maar ik vond het ook maar weinig pijn doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, eventjes een flinke prik en daarna nog een tijdje wat drukgevoel. Meer niet. Geen reden om geen oorbellen te willen nemen in elk geval. Zelfs kleine kinderen kunnen het met even de tanden op elkaar zetten prima verdragen./
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Weeniej;

Natuurlijk, je oorlel wordt immers met een scherp voorwerp doorboord. Mijn dochter mocht op haar tweede van haar oma oorbellen laten prikken. Huilen, janken, gieren, brullen toen ze na de eerste oorlel niet meer wilde; je mag raden waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
best wel.
even doorbijten, zeker als je het graag wilt.
sterkte hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het doet eventjes pijn ja.
maar het gaat zo snel dat je het pas voelt als het klaar is.
gewoon even doorzetten.
13 jaar geleden
Het doet een beetje pijn, een gewone oorbel dus niet eentje die hoger in het oor komt en door het kraakbeen gaat.
Tot na ongeveer 2 dagen kan je het nog iets voelen, maar het kan ook dat je maar een paar uurtjes een gevoeligere oorlel hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, eventjes wel. Daarna kun je nog een poosje een warm oor houden.
Goed schoon houden met vloeibare sterilon en de oorbel 1 x per dag draaien met een brandschoon doekje. na een paar dagen is het gaatje mooi.
veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een halve seconde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zoveel manieren om een oorbel te zetten, maar de meest voor de hand liggende is ze te laten 'schieten'. Liefst aan beide zijden tegelijk. Persoonlijk vind ik de pijn niet benoemenswaardig, het is meer dat je schrikt van het geluid dat het apparaat maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze 3 dagen geleden laten prikken, en het doet geen pijn tenzij je er een door je kraakbeen wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen in het begin doet het even pijn maar niet heel erg veel. Als je gewoon goed blijft druppelen gaat de pijn sneller weg. Als je de zweerknopjes uit mag doen moet je nog wel even je nieuwe oorbellen reinigen en nog een week blijven druppelen anders heb je kans dat het gaat ontsteken.

veel succes met het laten schieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit doet niet pijn, een klein prikje, als je naar een juwelier gaat schieten ze eerst links, dat voel je het meeste en daarna rechts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doet even zeer. het prikt gewoon.
kon wel even de telefoon niet aan die oor hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laatst een oorbel gezet en dat zijn mijn 2e gaatjes al en het gaat zo; je gaat naar een juwelier,ze pakken soort alcohol en vegen dat op je hoor,ze zetten met stift puntjes op je oorlellen(dan weten ze waar ze moeten schieten) en dan pakken ze z'n ding en dan 3,2,1 en prik en klaar. het doe minder pijn dan een prikje in je arm laten zetten :)

groetjes.