Is DJ Tiesto overleden?

Engelstalige berichten wijzen er op dat DJ Tiesto zou zijn overleden door een auto ongeluk. Klop dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Volgens deze bron niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
En op twitter:
It's nice to read that people care about my life.Thank you for all the support.It's good to be alive and to get so much love from You xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die berichten zijn van 2006, dus ik denk et niet

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh nee, ook berichten van nu, maar nee, het is WEER een hoax
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is niet overleden hoor, niks van waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nlpop.blog.nl/pop/2010/07/07/hoax-op-internet-tiesto-dood-verklaard

NEP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dj Tiësto is niet overleden en niet omgekomen bij een auto-ongeluk.
Of door overmatig alcohol gebruik.
Hij is gelukkig nog spring levend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even gekeken en dit bericht zie ik op steeds meer nieuwssites verschijnen:

Dj Tiesto dies in tragic car crash
Dj Tiesto was pronounced dead at the scene by paramedics responding to the accident.

Highway Safety Investigators have told reporters that Dj Tiesto lost control while driving a friend's vehicle on Interstate 80 and rolled the vehicle several times killing him instantly.

The vehicle was believed to have been traveling at approximately 95 miles per hour in a 55mph zone at the time of the accident.

Witnesses have stated that Dj Tiesto's car crossed the double lines several times prior to the accident and hit the center lane divider causing the vehicle to flip and roll.

Toxicology tests will be performed to determine whether he was driving under the influence.

Memorial services for Dj Tiesto have not yet been announced. The service is expected to be a closed casket funeral due to the severe head trauma.

Dus het zou zeker kunnen, maar gelukkig hebben we Justin Bieber nog.