Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe omschrijf je een ''bad boy''?

Waaraan moet een bad boy voldoen voordat hij een bad boy of foute man is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

1.vreemd gaan
2.loverboy's
3.vrouwen slaan en vernederen
4.vrouwen mishandelen en vernederen
5. heel hypocriet en arrogant zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die zich mooi voordoet, maar alles en iedereen ondergeschikt maakt aan zijn hebzucht, praalzucht, zucht naar seks, roem, eer, en al zijn eventuele verslavingen.
Het feit dat iemand zich mooi voordoet maakt, dat zo'n bad boy er ook nog in slaagt soms levenslang zulk gedrag te vertonen. Een enkele keer valt hij door de mand. Kijk naar heerschap van de Sloot.
Very bad boy, die nu toch serieus op de blaren zal moeten zitten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zich in criminele sferen begeven en herhaaldelijk de en opzettelijk de fout in gaan. En/of een gladjanus, een makkelijke prater, een charmeur of juist een stille ondoorgrondelijk personage met een 'klein' hartje.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bovenstaande aangaande een bad boy, de term foute man vind Ik niet echt synoniem aan de term bad boy... Daar ligt volgens mij de klemtoon meer op man en bij bad boy meer op bad, als je begrijpt wat Ik bedoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zo (foto 1)


Maar zo (foto 2).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig de bad boys in dit voorbeeld zokn zwart, the good boys zijn (bijna) wit.
De betekenis hangt volkomen af van degene die het zegt. Ik ken bad boys, die zo genoemd worden, die alleen maar sexy, actief en mooi zijn. De term wordt dan gebruikt door mensen die hen niet konden versieren. Hij moet ook wel een beetje een angry young man zijn natuurlijk, anders wordt hij ‘uit de hoogte’ genoemd. Je kent waarschijnlijk wel de clips van Bad Boys van Duran Duran.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding