iekkk... dat is een bloemkoolwrat!!
wist je dat je die wrat met thuja tinctuur zelf kan weg halen
een aantal keer per dag insmeren en je wrat valt er na een week of zo af...

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/thuja.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwaar deze min?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk mijn nieuwe vraag eens misschien heb je een antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al 3 minnen!!!!! toe maar!

Andere antwoorden (4)

een grote, hup, naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt idd gelijk, ik denk dat in deze het type of de naam er niet toe doet, maar dat het advies moet zijn doe er iets aan :o) (ik realiseer me nu ook dat dat niet werd gevraagd :o) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik denk een gewone wrat (Verruca Vulgaris)
Deze is vaak rond, scherp begrensd en vormt een sterk verhoornend bloemkoolachtig uitgroeisel.

Voor meer soorten wratten en de behandeling ertegen, kijk dan even op onderstaand adres;

http://www.dagwrat.nl/soorten-wratten.php

Toegevoegd na 1 minuut:
Gewoon naar de huisarts ermee. Deze kan de wrat goed weghalen en zien wat voor soort wrat het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een héle grote !!!
Wat jammer, dat je niet al wat eerder aan de slag bent gegaan met aantippen of met bevriezen thuis...
Nu is dit zonder twijfel 'dokterswerk'....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Inderdaad, een bloemkoolwrat!

Ze kunnen behoorlijk hardnekkig zijn. Als bovenstaande tip niet werkt, kun je hem bij de dokter weg laten vriezen. Dat doet eventjes pijn, maar al met al valt het wel mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+