Is er een werkend middeltje dat littekens minder zichtbaar maakt?

En ik bedoel geen Makeup, maar iets wat voor altijd werkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (9)

vitamine e creme staat erom bekend dat het littekens mooier worden en daarom ook minder zichtbaar
je moet het wel met regelmaat blijven gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke creme raad jij aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste kan je die bij je huisarts vragen
de creme word zelfs vergoed door t ziekenfonds mits je littekens idd verzorgt moeten worden
bij de apotheek zijn ze ook zonder recept te krijgen
maar dan heb je wel hele goede creme
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus ik moet even langs me huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop als je hem al wat langer heb, want ik loop er al 1/5 jaar mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zelf littekens die je langer hebt worden minder zichtbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vitamine e werkt diep in de huid
t litteken is dikker onder de huid door de E creme word de huid nder zachter en geneest beter van binnen uit
dus zo word het minder zichtbaar
Biodermal litteken creme.
bij de drogisten te koop.

ik heb het zelf gebruikt voor een liteken op mijn gezicht. het heeft wel een beetje geholpen.
13 jaar geleden
om extra er bij te doen kun je ook 1 keer per week je huid scrubben dat werkt ook erg goed!.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan inderdaad zalfjes die littekens wat minder laten worden.

Kijk maar eens op deze site:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/23061-littekens-vervagen-en-verwijderen.html

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nertsolie van Mylene werkt erg goed tegen littekens. Althans bij mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allerzuiverste en goedkoopste oplossing is Royal Jelly (Koninginnegelei). Deze gelei van de bijenkoningin is een hoogwaardig voedingsstof met veel vitamine E en genezende krachten. Na mijn operatie heb ik het gebruikt voor mijn litteken en je ziet werkelijk niets meer van het litteken.

Zorg wel dat je een goede koopt, in sommige creme's zit een heel klein beetje Royal Jelly en de rest is vaseline en daar betaal je veel voor. Dus neem als het kan pure royal jelly.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bio oil! Gewoon te koop bij de drogist. Bekijk de website maar eens. Als ik uit eigen ervaring spreek, het werkt heel erg goed! Je moet alleen geen resultaat verwachten na 1 week smeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de littekens nog vers zijn is calendulacreme ook erg goed. Is me in het ziekenhuis aangeraden na een hartoperatie en idd je ziet er geen barst(meer)van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet te lang geleden is dat je het litteken hebt gekregen . dan kun je het litteken zelf verkleinen door het litteken dagelijks even te masseren en tussen de duim en wijsvinger te rollen met als doel om het litteken zacht en soepel te houden . dan wordt het litteken kleiner en dan ook minder zichtbaar .