Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een werkend middeltje dat littekens minder zichtbaar maakt?

En ik bedoel geen Makeup, maar iets wat voor altijd werkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

vitamine e creme staat erom bekend dat het littekens mooier worden en daarom ook minder zichtbaar
je moet het wel met regelmaat blijven gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke creme raad jij aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste kan je die bij je huisarts vragen
de creme word zelfs vergoed door t ziekenfonds mits je littekens idd verzorgt moeten worden
bij de apotheek zijn ze ook zonder recept te krijgen
maar dan heb je wel hele goede creme
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus ik moet even langs me huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop als je hem al wat langer heb, want ik loop er al 1/5 jaar mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zelf littekens die je langer hebt worden minder zichtbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vitamine e werkt diep in de huid
t litteken is dikker onder de huid door de E creme word de huid nder zachter en geneest beter van binnen uit
dus zo word het minder zichtbaar
Biodermal litteken creme.
bij de drogisten te koop.

ik heb het zelf gebruikt voor een liteken op mijn gezicht. het heeft wel een beetje geholpen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
om extra er bij te doen kun je ook 1 keer per week je huid scrubben dat werkt ook erg goed!.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan inderdaad zalfjes die littekens wat minder laten worden.

Kijk maar eens op deze site:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/23061-littekens-vervagen-en-verwijderen.html

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nertsolie van Mylene werkt erg goed tegen littekens. Althans bij mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allerzuiverste en goedkoopste oplossing is Royal Jelly (Koninginnegelei). Deze gelei van de bijenkoningin is een hoogwaardig voedingsstof met veel vitamine E en genezende krachten. Na mijn operatie heb ik het gebruikt voor mijn litteken en je ziet werkelijk niets meer van het litteken.

Zorg wel dat je een goede koopt, in sommige creme's zit een heel klein beetje Royal Jelly en de rest is vaseline en daar betaal je veel voor. Dus neem als het kan pure royal jelly.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bio oil! Gewoon te koop bij de drogist. Bekijk de website maar eens. Als ik uit eigen ervaring spreek, het werkt heel erg goed! Je moet alleen geen resultaat verwachten na 1 week smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de littekens nog vers zijn is calendulacreme ook erg goed. Is me in het ziekenhuis aangeraden na een hartoperatie en idd je ziet er geen barst(meer)van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet te lang geleden is dat je het litteken hebt gekregen . dan kun je het litteken zelf verkleinen door het litteken dagelijks even te masseren en tussen de duim en wijsvinger te rollen met als doel om het litteken zacht en soepel te houden . dan wordt het litteken kleiner en dan ook minder zichtbaar .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding