Rust nemen, je moet uitzieken. Er zijn helaas geen trucjes die het echt versnellen.

Stress, te weinig slaap, en te weinig drinken zijn dingen die het genezen kunnen vertragen, dus let hier op.
Neusspray kan wel tijdelijke verlichting geven.
Ritsuka
4 jaar geleden
- Zorg tijdelijk voor een grotere dosis vitamine C.
- Ga naar buiten als de zon schijnt voor een fijne wandeling of fietstocht.
- Leg 's nachts een doorgesneden ui op je nachtkastje. Slaap langer dan je gemiddeld doet.
- Drink kamillethee. Doe er honing in als je van zoet houdt.
- Was vaak je handen.
- Snuit je neus in een papieren zakdoekje en gooi dat na gebruik meteen weg.
Amadea