in welk land kan ik terecht voor goedkope plastische chirurgie?

Ik wil enkele dingen laten corrigeren, na operatie. niet nu direct, maar toch binnen enkele maanden. Daarvoor zoek ik een alternatief land, omdat het bij ons verschrikkelijk duur is. Liefst een niet-Islamitisch land, niet omdat ik iets tegen die godsdienst heb maar ik voel me gewoon beter bij een cultuur die meer bij de mijne aansluit.
Een tweede wens is dat ik toch graag naar een land met een democratisch regime ga, waar mensenrechten worden gerespecteerd. In Azië bv. is dat niet overal zo.
nu heb ik al gekeken naar Hongarije, Bulgarije, Portugal enz. maar die prijzen zijn niet veel goedkoper dan de onze (met de reis en verblijf erbij wordt dat dan duurder voor me). Terwijl de inkomens in die landen toch een stuk lager zijn (bv minimumloon Portugal is slechts ca. 650 euro).
Dus welk land biedt echt goedkopere plastische chirurgen en/of hoe vind ik plastische chirurgen die aan lokale prijzen werken in goedkopere landen?
ik heb eigenlijk wel een voorkeur voor Europa...

Toegevoegd op 17 november 2019 19:03: categorie, omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Verre landen zou ik zeker afraden. In het geval van oog-laseren kon je destijds all-in voor een kleine prijs in Turkije terecht. ... Nog afgezien van het feit dat je niet iedere keer voor contrôle zover wilt reizen, niet handig. In Londen VK kon het ook, alweer, beetje ver voor een regulier bezoekje. Daarom als je al iets wilt laten doen, denk hierover langer dan kort na, zou ik eerst aan België denken. Ik weet dat op andere gebieden België/Vlaanderen minder duur is en er ook minder lange wachttijden zijn. België : westers, vlakbij en verstaanbaar.

Volgens een Engels onderzoek kun je het beste terecht in: Turkije Tsjechië Litouwen Polen Spanje Oekraïne Tabel vertaald: Facelift – Neuscorrectie - Borstvergroting – Buikcorrectie - Liposuctie

Toegevoegd op 18 november 2019 08:36: bron
Bronnen:
https://en.bookimed.com/article/best-place...
https://www.netdoctor.co.uk/health-service...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100