Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een tattoo sneller laten vervagen?

Ik heb 2 jaar geleden een tattoo geplaatst waar ik (ja je raadt het al) spijt van heb.
ik ben dus laatst bij een laserstudio geweest en die zeiden dat als ik het nu laat laseren voor ruim 50/60% kan laten vervagen en er iets anders over heen kan laten tattooeren. Want een tattoo gaat eenmaal niet weg, het is permanent.
Wat ik als tip heb meegekregen dat ik beter eerst kan wachten voordat ik het laat laseren omdat laseren eenmaal best wel duur is en wachten tot het wat meer is vervaagt voor beter resultaat. Maar nu vraag ik me af.

Hoe kan het ''vervagen'' sneller laten verlopen?
Zonnenbank? Creme? ik hoor graag de tips!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Vooral zon en zweet doen "vlugger"(?) vervagen.
(Lees meer...)
fremar
6 jaar geleden
Hoe ouder de tatoeage is, hoe makkelijker hij te verwijderen is door laser. Ook donkere kleuren zijn makkelijker zoals zwart en donker blauw.
Een tip, ga onder de zonnebank en smeer de tatoeage dan niet in. Je moet dan niet snel resultaat verwachten maar het kan inderdaad tot vervaging leiden.

Bekijk anders deze video van een erkende huidtherapeut die verspreid zijn in heel Nederland.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding