Hoe kan je een tattoo sneller laten vervagen?

Ik heb 2 jaar geleden een tattoo geplaatst waar ik (ja je raadt het al) spijt van heb.
ik ben dus laatst bij een laserstudio geweest en die zeiden dat als ik het nu laat laseren voor ruim 50/60% kan laten vervagen en er iets anders over heen kan laten tattooeren. Want een tattoo gaat eenmaal niet weg, het is permanent.
Wat ik als tip heb meegekregen dat ik beter eerst kan wachten voordat ik het laat laseren omdat laseren eenmaal best wel duur is en wachten tot het wat meer is vervaagt voor beter resultaat. Maar nu vraag ik me af.

Hoe kan het ''vervagen'' sneller laten verlopen?
Zonnenbank? Creme? ik hoor graag de tips!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (2)

Vooral zon en zweet doen "vlugger"(?) vervagen.
fremar
6 jaar geleden
Hoe ouder de tatoeage is, hoe makkelijker hij te verwijderen is door laser. Ook donkere kleuren zijn makkelijker zoals zwart en donker blauw.
Een tip, ga onder de zonnebank en smeer de tatoeage dan niet in. Je moet dan niet snel resultaat verwachten maar het kan inderdaad tot vervaging leiden.

Bekijk anders deze video van een erkende huidtherapeut die verspreid zijn in heel Nederland.