Is de pijn aan mijn knie spierpijn of iets anders? Zo ja, wat kan ik eraan doen.

Ik ben aan het revalideren na een herseninfarct. Ik heb 6 weken op bed gelegen met een verlamming van mijn been. Gister 2 minuten gerend zonder pauze, heb ik niet meer gedaan na het infarct...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Bespreek dit met je behandelaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Naar je arts gaan.

Antwoorden (1)

Spierpijn lijkt me onwaarschijnlijk als de pijn zich echt lokaliseert in de knie. De knie is namelijk een gewricht en daarin zitten geen spieren. Als de pijn in het boven- of onderbeen zit is spierpijn wel mogelijk.

Mogelijk heb je de knie wat overbelast (zit er vocht in?) of is er toch meer aan de hand. Om dit goed te kunnen laten beoordelen adviseer ik om maandag contact op te nemen met je huis- of revalidatiearts.

Tot die tijd maar even rustig aan doen en niet te intensief belasten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankje! Zal ik doen