Natuurlijk niet. Hangt er helemaal vanaf wat je de dag en avond tevoren hebt gedaan en hoe oud dat je bent. Belangrijkste is, dat je voor jezelf weet hoe je jezelf de rest van de dag voelt en ook dat je voelt hoe je op bepaalde omstandigheden reageert.
Zelfs onder de douche ondervind je al gauw hoe je reageert op je wasbeurt.