Dat heeft te maken met zelfreflectie. De gave om naar jezelf te kunnen kijken. Bij sommigen ontbreekt dat volkomen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Waarschijnlijk omdat ze hun eigen tekortkomingen niet durven bloot te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze van hun eigen perfectie overtuigd zijn en eigenlijk op (bijna) alle anderen neerkijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,dat krijg je juist in het geval,dat je tegen anderen (vaak onterecht) opkijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
P.s. Houden pinguinnetjes trouwens van Helianthus?
Het heel menselijk te denken dat het om jou draait. Op die manier dachten we toch ook dat de aarde het centrum van universum was? We zijn als mens ook een uitzonderlijk soort. Dit onderscheid wordt door sommige mensen ook toegepast op het eigen soort vooral om zichzelf uniek te voelen tussen massa en willen daarmee anderen overheersen om dat idee te voeden. In extreme gevallen noem je dat een narcistiche stoornis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te veel verwend, nooit iets in de weggelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat vind jij, valt mij helaas op dat veel mensen die anderen beschuldigen vaak juist zelf zelfingenomen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zit deze onprettige eigenschap in hun karakter besloten.

De reden, als die er al zou zijn, zou iets kunnen zijn als bijvoorbeeld: Teveel op zichzelf gericht, te weinig oog voor anderen, te blij met zichzelf enz.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een verdoezeling van hun onzekerheid...