Ik voel mijn hoofd niet meer en alles draait om mij heen ook bij zitten en liggen wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
ronron1212
6 jaar geleden
De huisarts kan je daarbij verder helpen. Wij kunnen dat niet zo maar digitaal even oplossen.
Erna55
6 jaar geleden
Dit is je derde vraag over "iets niet voelen en draaierigheid" .
Er is je al verteld dat je contact op kunt nemen met een arts.
Waarom blijf je hier vragen over stellen ?
Ritsuka
6 jaar geleden
Ga naar de huisarts. Kan ook zijn dat je te weinig hebt gegeten, geslapen, en/of gedronken hebt.
Amadea
6 jaar geleden
Of ben jij een drugsgebruiker en heb je last van hallucinaties? Verder kunnen alleen mensen met een dwarslaesie of een herseninfarct of -bloeding bepaalde lichaamsdelen niet (meer) voelen.

Antwoorden (1)

het zou bppd kunnen zijn. even een bezoekje aan de huisarts
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Hier https://nl.wikipedia.org/wiki/Draaiduizeligheid en hier https://nl.wikipedia.org/wiki/Benigne_paroxismale_positieduizeligheid is meer informatie te vinden.