Hoe komt het dat ik af en toe ontzettend grote pupillen heb?

Ook zonder verandering van licht en donker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Geen drugs/medicijnen die hier invloed op kunnen hebben?

Een verwijzing vragen voor een oogarts aan je huisarts.
Ga niet naar een opticien maar naar een specialist!

Laat je vooral niet afschepen door je huisarts, sta op een verwijzing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook! Cindy. Graag gedaan en wel naar huisarts gaan hoor en verwijzing WILLEN!

Andere antwoorden (3)

medicijnen of drugs gebruik?

Toegevoegd na 5 minuten:
dit kan een oorzaak zijn... dus ga niet wild weg -tjes uitdelen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag. Het is wel mooi hè, grote pupillen.. Bella donna. Atropine deden ze dan in hun ogen, uit een plant gewonnen, de nachtschade. aardappel komt er ook vandaan. Ieder geval, het is een reflex van het pre tectum. kan hormonaal, psychisch, of biochemisch zijn. Die laatste is dan gedwongen of vrijwillig.
Een maat van me, die krijgt ook grote pupillen wanneer hij een mooie dame ziet, echt waar. soms zo erg dat alles in zijn lijf aanspant, en dan begint ie te zweten, en wordt kwaad. Wat een beeld al niet kan doen met je lijf.

groet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt ONTZETTEND grote pupillen krijg je van cocaine, lsd, heroine of crack.
Vooral een paar flinke snuiven coke verraden zichzelf in de pupillen van de gebruiker.

Als je dat niet gebruikt, zou ik eens een oogarts raadplegen. Want ONTZETTEND grote pupillen zoals je schrijft, die krijg je niet zomaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo zien ze er soms uit,idd. Maar dan weet ik wel zeker dat het niet aan drugs ligt. Dan maar eens langs de oogarts :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo zien ze er soms uit,idd. Maar dan weet ik wel zeker dat het niet aan drugs ligt. Dan maar eens langs de oogarts :-(