Hoe kun je maandverband/tampons redelijk lang vervangen?

k ben 's avonds(/'s nachts) ongesteld geworden en ik heb geen maandverband of tampons meer in huis. Ik ben vergeten nieuwe te halen. Hoe kan ik zorgen dat ik gedurende de nacht niet doorlek?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien heb je nog een oud shirt of hemdje wat je kunt verknippen en daar enkele laagjes van gebruiken. Vaak heb je 's nachts minder bloedverlies dan overdag. maar als je je nog niet veilig voelt kun je ook een badlaken of handdoek in je bed leggen

Je kunt @meerdere onderbroeken over elkaar heen aantrekken en daartussen (oude) handdoeken doen. Deze zijn natuurlijk véél te groot, is geen prettig gevoel maarrrr wel heel erg goed in dit geval, het verschuift NIET!! probleem opgelost. Natuurlijk voel je je toch niet echt safe, dus @pak een groot badlaken donker (blauw) en leg dat op de plek waar je ligt, is de simpelste oplossing hiervoor. Wat je ook nog kunt doen, is gewoon @een jeans aandoen. Ja, IN BED , wat maakt het uit, je moet zonder zorgen in bed kunnen liggen en slapen, daar gaat het toch om. Niemand die het ziet (!?!) Succes ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100