Ik ben raar ongesteld geworden naar mijn ondmaagting wat kan er zijn?

Hallo ik ben ondmaagd maar we hebben het wel ondveilig gedaan ik ben daarna heel raar ongesteld geworden 3dagen wel en toe 1dag niet en toen 2dagen wat kan er zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
7 jaar geleden
Ga ook naar de huisarts voor een SOA-test, en laat je partner dit ook doen.
Erna55
7 jaar geleden
Nooit meer onveilig vrijen !!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke doe ik . niet iets met zwangerschap ofzo iets??
Ritsuka
7 jaar geleden
Zwanger kan inderdaad ook nog. Je bent in elk geval niet slim bezig geweest. Laat het allemaal ineens testen bij huisarts aub.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Soa test voor vraagsteller is niet nodig, kans daarop voor de sex is zo goed als 0, als ze geen naalden deelt e.d.
Sowieso heeft testen pas na 2 tot 6 weken na de sex zin. (afhankelijk van de soa) En voor zekerheid een test na 3 maanden. Partner zou een test kunnen doen als die risico heeft gelopen. Is die soa-vrij dan vraagsteller ook.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Denkt u dat ik zwanger kan zijn?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Elke keer als je seks hebt gehad KUN je zwanger zijn. Vooral als je geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt. Verder kan niemand daar iets zinnigs over zeggen.

Antwoorden (1)

Als je in de periode zit dat je ongesteld bent, kan er ook 1 'tussen' dag zijn waarop je geen last van mestruatie hebt.
Dit is helemaal niet erg ofzo.