Wat als je geen katten hebt maar wel menselijke vlooien + honden die nu geen vlooien meer hebben?

Ik heb enorm last van vlooien, ik zie ze en voel ze, ze hebben me overal gestoken!! HELP! En wat kan ik tegen ze doen? En ze steken me overal , hoe kan je de bultjes weg krijgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Leg jodiumgaasjes in je schoenen, dan blijven vlooien op een afstand. Dat deden kraamverzorgsters vroeger als ze in gezinnen kwamen waar dit aan de orde was.
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.duurzaamthuis.nl/vlooien-bestrijden-vakantie-en-huisdieren-extra-risico
ronron1212
7 jaar geleden
Als je vlooien in huis hebt hebben je honden ze ook dus vlooien banden om.

Antwoorden (1)

Vlooien op mensen kunnen bestreden worden door ervoor te zorgen dat u uw kleding heet wast en u uzelf ook heel schoon houdt. Daarbij is het van belang om u goed af te drogen. Vlooien houden namelijk van vochtige plekken.Helaas moet daarbij wel aangemerkt worden dat u hiermee niet het gehele probleem bestrijdt. Het probleem bevindt zich met name bij de eitjes en larven die zich in de ruimte bevinden, zoals hierboven aangegeven. Helaas is dit probleem vaak door uzelf niet goed op te lossen.Ook deze vlooien worden ooit volwassen en zullen zich gemakkelijk weer op uw huid of die van uw huisdier begeven.De eitjes en larven verstoppen zich vaak in de ruimte op plekken zoals in de plinten en in de vloerbedekking. Om vlooien in de hele ruimte te bestrijden is het daarom aan te raden om een professionele bestrijder in te schakelen.Zo bent u in een klap van het totale probleem af en hoeft u zich niet meer zorgen te maken over eventuele ongemakken die de vlooien met zich meebrengen.
fremar