Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

raar gevoel in mijn tong, wat kan het zijn?

het is net alsog er schokjes door mijn wangen tong en geheemelte gaan, alsof je je tong tegen een batterij houd.
wat kan dat zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik ben op het moment bij mijn oma, die zegt dat dit kan komen door amalgaamvullingen. Ze had hier zelf ook last van toen ze dit soort vullingen had, de ene kan een iets andere lading hebben dan de ander denkt ze. Als je dit soort vullingen hebt is dat dus misschien de reden.
(Extra noot van mijn oma: "amalgaamvullingen zijn niet gezond en moeten vervangen worden")
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah kijk, zou kunnen natuurlijk, heb al heel wat jaar vullingen, morgen gelijk naar tandarts. bedankt oma. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt
Heb je nieuwe medicatie? Ik heb medicijnen die dit veroorzaakt. Daarnaast heb ik ook een droog gevoel in de mond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb t eens meegemaakt met een verkeerde vulling ....

dus dat is idd een mogelijkheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een irritatie van de drielingzenuw zijn. Deze zenuw loopt in drie takken door je gezicht en een daarvan gaat naar je kaak. Schokjes kunnen duiden op een zenuwprikkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding