Zojuist een blikje energy gehad die lek was. Na 2 slokjes een klont in mijn mond, direct uitgespuugd. Zat allemaal schimmel in. Kan dit kwaad?

Heb maar 2 kleine slokjes gehad, bij die slokjes heb ik geen klontjes in mijn mond gehad.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Als jouw lichaam zo zwak zou zijn dat dit kwaad kon, dan was jij zelfs niet in staat geweest om een heel blikje energy te overleven...

Antwoorden (1)

Nee, het enige dat mogelijk kan gebeuren is dat je niet helemaal lekker wordt. Aangezien je dit niet hebt opgedronken zal er zich waarschijnlijk niks voordoen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus het is niet zo dat ik er van ga overgeven en ziek wordt, ook niet als ik onbewust een klein stukje heb binnengekregen?
Ritsuka
7 jaar geleden
je maagzuur brand het grootste gedeelte wel weg. Met een redelijke weerstand kun je wel wat hebben