Zijn mijn oorbelgaatjes geschikt om te stretchen?

Ik wil mijn oorbelgaatjes stretchen, maar ik vraag mezelf al een tijdje af of dit wel mogelijk is? Want ik vind het zelf altijd lijken dat ze wat meer naar de binnenkant zitten, als bij andere. Zou dit een probleem zijn?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga dit zelf doen

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga dit zelf doen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
vraag dit gewoon na bij zo'n piercing shop, daar verkopen ze dingen om te stretchen en kunnen ze je wel adviseren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De expanderen heb ik online besteld. In de buurt is geen piercing winkel\shop

Antwoorden (2)

Ja hhor maar natuurlijk, juis in je oorbel gaatje.
Ik ben zelf ook een aantal weken geleden begonnen met een oorbel gaatje zelf te strechen en ik zit nu op 5 mm.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je al gaatjes hebt, moet je eerst goed kijken of deze in het midden zitten. Als je het niet helemaal zeker weet, zou je het ook aan een piercer kunnen vragen, of het volgens die piercer mooi uit zal komen als je zou gaan stretchen. Is dit niet het geval en is het echt te scheef om te stretchen, laat dan nieuwe gaatjes piercen, deze kun je ook groter laten piercen, zodat je al een begin hebt. Ieder gaatje is in principe geschikt om te stretchen, maar om het gewenste resultaat te bereiken moet het gaatje in het midden zitten.
Ik kan niet beoordelen of jouw gaatjes in het midden zitten. Denk eraan, een niet mooi opgerekt oorgaatje blijft altijd zichtbaar.