Kan het kwaad als ik in de zouten zee ga met een operatiewond?

2 weken ben ik geopereerd, eerst hebben ze een liposuctie gedaan en vervolgens heeft de plastisch chirurg en uroloog mij geopereerd en daarom heb ik ook een paar hechtingen.

Kan het wat kwaad als ik in de zoute zee ga in Antalya, Turkije? Ik ben gisteren ook in het zoute water gegaan, maar gelukkig geen pijn gehad.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je mag er van uit gaan, dat als de wond dicht is en droog, het infectiegevaar geweken is. Dus, de wond goed bekijken vóór dat je het water in gaat.

Alles met mate natuurlijk ,het belangrijkste zeker na een plastische operatie is voor de juiste genezing de doorbloeding het belangrijkste is ,naast 80 gram eiwitten eten per dag.Zout zul je ook opnemen tijdens het zwemmen in de zee ,hierdoor ontstaat in het lichaam bv 10 mg/HG toe ,hierdoor worden wonden beter doorbloed ,dit gaat om misschien 2 % verbetering maar draagt wel positief bij ,positieve effect reinigende werking van het zout ,niet met open wonden in zee. En korstje zoveel mogelijk verwijderen ,droge ,niet natte/rood/vaste korstjes ,is bron van infectie , Soort ervaring deskundige ,jaar brandwonden centrum Maasstad gelegen ,behoorlijk wat geopereerd door Erasmus MC bv gezichtreconstructie Groet fijne vakantie ,en zonfactor minimaal 50 erop ,bescherm wat kwetsbaar is

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100