mag een docent je vakantie werk meegeven?

Mijn Frans docent heeft tegen mij gezegd dat als ik voor het aankomende proefwerk geen voldoende haal krijg ik Frans werk mee naar huis om te maken in de vakantie maar mag dat eigenlijk wel. Ik laat het vak volgend jaar toch vallen.
Please antwoord snel ik heb het proefwerk volgende week al

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
- Please antwoord snel ik heb het proefwerk volgende week al ----
Dus: of je wel of niet voor het proefwerk gaat leren, dat is afhankelijk van een antwoord hier ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat je docent het beste met je voor heeft. Ik heb geen idee wat voor vakken je wel of niet hebt, welk niveau je doet en hoe je andere cijfers zijn, en hoe de exameneisen zijn. Mogelijk telt dit cijfer (ondanks dat je het van afsluit) toch mee voor je eindexamen. In dat geval kan ik me goed voorstellen dat je docent wil dat je het voldoende afsluit, zodat dat geen belemmering meer kan zijn.
Vraag je docent waarom hij/zij hiermee dreigt om een goed antwoord te hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt nu ook blijven zitten, als je geen goed genoeg cijfer voor Frans haalt, dus 2 redenen om je best te doen.
En ja, je docent mag je huiswerk opgeven voor in de vakantie. Hij doet dat niet voor zijn plezier, maar om jou te helpen met goede resultaten de school te verlaten, als het zover is.

Het beste antwoord

Ja het mag zeker, maar ik denk niet dat iemand dat dan gaat maken tenzij ze het moeten inleveren. Ik zou het persoonlijk niet gemaakt hebben als ik dat zou krijgen. En omdat je het vak volgend jaar laat vallen zou ik het niet maken. Verder kan ik zeggen, om te voorkomen dat hij je vakantiewerk meegeeft, leer heel goed en begin niet de dag van tevoren.

Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord maar heel deze vraag was eigenlijk niet nodig want ik had een 9.6!!!!!!!