Hoe maak je mij op tijd wakker?

Ik slaap overal doorheen zoals door een philips wake-up lightgeschreeuw, raam open, nat washandje, geaai, gekietel, verbouwing bij de buren, stofzuiger... (en dat allemaal tegelijk) Hoe wordt ik dan wakker? Als ik niet wakker wordt gemaakt slaap ik tot ong 12 uur s middags, dat is neit handig als je naar school moet.

(en ja ik ga op tijd naar bed, tussen half 10 en 10 uur)

Toegevoegd na 14 minuten:
Door mijn wake-up light, slaap ik ook minstens een uur.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is helaas een puberkwaal. Veel jongeren hebben hier last van, het heeft te maken met alle veranderingen in je lichaam en het functioneren van je hersenen. Puberhersenen functioneren nou eenmaal anders dan die van een volwassene. Je zou kunnen proberen om drie wekkers te zetten. Alle drie met een ander geluid. Laat ze telkens 10 minuten na elkaar afgaan. Als je niet goed ontspannen slaapt 's nachts, kun je er ook last van hebben. Eet een half uur voordat je gaat slapen een kom yoghurt. Yoghurt zorgt voor rust in het lichaam en vergemakkelijkt het spijsverteringsproces. Nog een paar jaartjes en dan ben je er vanaf! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100