hoe kom ik snel van mijn muggen(bulten) af?

Ik heb last van grote muggenbulten heel vervelend omdat ik de mug zelf ook niet hoor of zie ik wil niet dat die bulten zichtbaar zijn in bikini

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou inderdaad goed kunnen bedankt

Antwoorden (4)

Koop muggenbultenzalf bij de apotheek smeer dit er 2/3 keer per dag op en de bulten verdwijnen vanzelf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Azijn op smeren, heb je meestal wel standaard in huis.
Beetje op een doekje doen, wat over smeren en de jeuk verdwijnt alsook de bult sneller.
Als je veel bulten helpt kan het wel stinken... :p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thmxx ik ga het proberen
Gif er uit knijpen dan jeukt het niet meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zodra je merkt dat je geprikt bent direct insmeren met aambeienzalf. Niet gaan krabben, dan zetten ze juist op en het gif verspreid zich makkelijker.
Door de Lidocaïne die in de zalf zit verdoofd de beet en ben je binnen vijf minuten van de jeuk af. Je kunt ook andere zalf gebruiken waar deze stof in zit.