Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Heb je iemand in de buurt die borstvoeding geeft?
Mijn partner is geboren en getogen Boneriaan (van de oude garde).
In vroeger jaren werden kinderen met ooronsteking naar een zogende buurvrouw of familielid gestuurd, die moedermelk in het oor druppelde.
En oh wonder, het hielp altijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt echt!

Andere antwoorden (5)

Niet veel meer als een Asprine en vroeg naar bed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op bed heb ik ook oorpijn, lig er al bijna de hele dag in;-(
een druppeltje slaolie in je oor

Toegevoegd na 1 minuut:
Olijfolie opwarmen tot handtemperatuur, in een glaasje dat je in een bakje heet water houd. Daarvan een paar druppels in het oor, 5 minuten laten "zakken" en dan een watje erin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar de apotheek of drogist. Haal een neusspray, want meestal is de buis van Eustachius verstopt. Deze staat in verbinding met je middenoor en als die open is kan de druk eraf. Verder hebben ze autogan (de precieuze schrijfwijze weet ik niet) dit bevat oa een verdovende vloeistof, maar bij de drogist apotheek kunnen ze je daarover voorlichten. Verder een pijnstiller en morgen succes bij de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt EFT doen, naast pijnstillers... Tapping, daarmee dring je de pijn terug... Het probleem aan pijn is dat het alle bewustzijn gaat innemen... Als je dat kunt reduceren, dan neemt de pijn in beleving af...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral niet zelf aan de slag gaan met sla-olie en middeltjes van de apotheek! Je richt hier vaak meer schade mee aan.
Aspirine nemen, eventueel een gewoon droog watje in je oor doen tegen de druk.
En dan afwachten tot morgen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding