Heb je iemand in de buurt die borstvoeding geeft?
Mijn partner is geboren en getogen Boneriaan (van de oude garde).
In vroeger jaren werden kinderen met ooronsteking naar een zogende buurvrouw of familielid gestuurd, die moedermelk in het oor druppelde.
En oh wonder, het hielp altijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt echt!

Andere antwoorden (5)

Niet veel meer als een Asprine en vroeg naar bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op bed heb ik ook oorpijn, lig er al bijna de hele dag in;-(
een druppeltje slaolie in je oor

Toegevoegd na 1 minuut:
Olijfolie opwarmen tot handtemperatuur, in een glaasje dat je in een bakje heet water houd. Daarvan een paar druppels in het oor, 5 minuten laten "zakken" en dan een watje erin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar de apotheek of drogist. Haal een neusspray, want meestal is de buis van Eustachius verstopt. Deze staat in verbinding met je middenoor en als die open is kan de druk eraf. Verder hebben ze autogan (de precieuze schrijfwijze weet ik niet) dit bevat oa een verdovende vloeistof, maar bij de drogist apotheek kunnen ze je daarover voorlichten. Verder een pijnstiller en morgen succes bij de dokter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt EFT doen, naast pijnstillers... Tapping, daarmee dring je de pijn terug... Het probleem aan pijn is dat het alle bewustzijn gaat innemen... Als je dat kunt reduceren, dan neemt de pijn in beleving af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral niet zelf aan de slag gaan met sla-olie en middeltjes van de apotheek! Je richt hier vaak meer schade mee aan.
Aspirine nemen, eventueel een gewoon droog watje in je oor doen tegen de druk.
En dan afwachten tot morgen..