hoe krijg je een tiramisu ijs vlek uit kleren?

Er zit nml een vlek van AH tiramisu ijs in mijn broek.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Dag Roderik,
1. Doe vlekverwijderaar op de vlek
2. Laat het intrekken
3. Was het met de hand op dat gedeelte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste,

Bij het Kruidvat verkopen ze veel anti-vlekkenmiddelen, specifiek voor verschillende soorten vlekken. Maar Shout is een universeel middel dat werkt op elke vlek (ook daar te koop). Doe een beetje op de vlek en was het daarna in de wasmachine zoals gewoonlijk.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel ouderwets en goedkoop,met ossengalzeep,is te koop bij alle supermarkten en drogisterijen.
In alle gevallen dus ook van de andere antwoorden moet je eerst de vlek behandelen en vervolgens de hele broek wassen( altijd binnenstebuiten voor het behoud van de kleur), anders blijft vaak de plek zichtbaar.