Hoe kan ik zo snel mogelijk 30 tot 40 kilo afvallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je plaatje zegt het al: liposuctie.

Dieet in combinatie met beweging doet wonderen. Iets dat je zelf moet toevoegen aan deze mix is Wilskracht! Toegevoegd na 1 minuut: Voor 30 tot 40 kilo moet je trouwens echt naar de diëtiste, je zal een andere manier van leven aan moeten nemen, een dieet is niet alleen afvallen, het is ook het niet meer aankomen nadat je genoeg bent afgevallen! Toegevoegd na 3 minuten: Kijk ook even in de link en zoek naar iets dat bij jou past, zoek naar een oplossing voor de lange termijn, je kan beter elke week 1 kilo afvallen gedurende 40 weken, dan 4 kilo per week in 10 weken. Geduld is in ieder geval een schone zaak.

Bronnen:
http://www.tipsbijafvallen.nl/afslanken.htm
http://www.tipsbijafvallen.nl/jojo-effect.htm

Sonja Bakker. Het klinkt afgezaagd maar bij mij en vele bekenden heeft het gewerkt. En natuurlijk veel bewegen en veel water drinken. Succes.

Amputatie. Benen en armen kun je best kwijt als je echt snel veel wilt afvallen. Maar ik denk dat je bedoelt, hoe kom ik van mijn dikke buik, flap armen en kippenpoten af? In dat geval, zoals altijd, gezonder en bewust eten, meer bewegen en vooral niet heel snel af willen vallen, dat werkt namelijk (bijna) nooit.

Veel bewegen en je eet patroon aanpassen

Afvallen is "meer vet verbranden, dan dat je lichaam weer aanmaakt". Sporten is hiervoor bij uitstek geschikt. Je gebruikt immers meer energie en dit in combinatie met een andere eetgewoonte is dat dé manier om op gezonde en natuurlijke wijze te vermageren.

Eet niet meer tot je het juiste gewicht hebt is de snelste manier in theorie... Als je nu eens net zo snel zou afvallen als je aankwam, is dat niet redelijk?... Waarom moet je snel afvallen, om die jongen van die andere vraag? Eet gewoon niet meer dan je nodig hebt, dan kom je vanzelf terug op je goede gewicht... En sport daarbij ook elke dag wat, dan kom alles goed... Alles is niet instant hoor in het leven... Gelukkig maar...

minder eten en gezond eten natuurlijk is bewegen heel gezond maar afvallen gaat alleen maar als je minder eet en gezond elk pondje gaat door het mondje er zijn natuurlijk uitzonderingen van mensen met ziekte

Zo snel mogelijk 30 tot 40 kilo afvallen, mag je wel vergeten. Die kilo's zijn er ook niet 'zo snel' aangekomen. Afvallen met blijvend resultaat heeft tijd nodig. Daarvoor is discipline en een totaal andere levensstijl en eetpatroon een eerste vereiste. Ik zou je adviseren om onder goede begeleiding af te vallen!

Saskia1995? Als in 'geboren in 1995, dus 15 jaar'? Niet. Het is voor een vijftienjarige niet verantwoord om 'snel' 30 tot 40 kilo af te vallen. Voor een volwassene is dat trouwens ook al een kwestie van lange adem, maar voor een meisje in de groei kan zoiets heel gevaarlijk zijn. Je kunt je hele lichamelijke ontwikkeling in gevaar brengen. Hoe lang ben je eigenlijk, en hoeveel weeg je? Het zou best kunnen dat je überhaupt niet 30 tot 40 kilo te zwaar bent, en toe zou kunnen met veel minder of helemaal niet afvallen. Als je echt denkt dat er zoveel gewicht af moet, ga dan naar de huisarts. Hij/zij kan je helpen om goede begeleiding te vinden zodat je op een gezonde manier af kunt vallen. Dan zie je er ook veel aantrekkelijker uit voor die jongen uit je andere vraag dan wanneer je jezelf uithongert. Daar wordt je namelijk erg lelijk van.

goed sporten! en gezond eten! vooral niet minder gaan eten....

eerst aan je zelfvertrouwen werken.. echt! Misschien heeft je vraag ook wel iets te maken met de andere vraag over de jongen die je leuk vindt? Afvallen gaat sowieso niet lukken als je het voor een ander doet. En aan snel afvallen heb je bar weinig; als je namelijk meer dan een halve of hele kilo per week afvalt is de kans heel erg groot om later weer terug te vallen naar je oude gewicht, en vaak zelfs hoger. En je hebt er een deuk in je zelfwaardering bij opgelopen ook.. Mensen worden vaak dik als ze eigenlijk verdrietig zijn, dan helpt het vooral om dáár aandacht voor te hebben. Sterkte!

Ga samen met je ouders naar de huisarts die kan jou de juiste hulp bieden en naar de juiste instantie doorverwijzen .

Op een gezonde manier! Je zult niet zo snel kilo's kwijt raken wanneer je het goéd doet. Gezond eten, niet snoepen! Sporten! Daarnaast gewoon ook veel beweging, wandelen, fietsen enz.

Die overtollige kilo's zijn er ook niet van gisteren op vandaag bij gekomen. Het is heel ongezond om in zeer korte tijd veel af te vallen. Bijkomend nadeel is dat je dan grote kans hebt op verzakkingen en enorm lubberen van je overtollige vel. Als je het rustig aan doet en daarbij veel beweegt en je spieren traint doe je het gezond en heb je er ook minder bijwerkingen van. Mijn vraag is dan ook waarom wil je dat zo snel?

wat er snel afgaat komt er ook weer heel snel bij helaas. Je lichaam gaat weer "hamsteren"zodra je ook maar even stopt met lijnen. Meestal kom je juist dan weer heel veel aan. Het jojo effect dus want dan ga jij weer als reactie een crash dieet volgen ( en je lichaam daarna weer hamsteren etc etc) Ik weet wel dat hoe jonger je bent hoe sneller je afvalt, nu ik wat ouder ben vliegen de kiloos er helaas niet zo snel meer af als vroeger.

Niet. Zulke enorme pakketten overgewicht (en ik mag het zeggen, ik weeg ook 60 kilo teveel) kan en mag je alleen maar heel langzaam kwijtraken, althans, als je wilt dat het definitief is. Je moet dan namelijk niet gaan diëten, maar je hele eet- en leefstijl veranderen (en dat valt niet mee; kleine stapjes tegelijk werkt het best). Twee kilo in de maand is een mooi tempo en eigenlijk voor iedereen haalbaar. Als het medisch noodzakelijk is sneller en meer af te vallen, schakel dan de hulp in van een goede diëtist, maar probeer het niet op eigen houtje. Dertig kilo gaat je dus zeker anderhalf jaar kosten., Natuurlijk kan het ook in zes maanden, maar dan geef ik je op een briefje dat je over anderhalf jaar bóven je huidige gewicht zit, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

ga naar een diëtist overleg met haar hoe en wat ga niet uit van 'snel' houdt het haalbaar als je echt wilt en met goede begeleiding zal het je lukken! ik wens je echt heel veel succes als je wilt, schrijf me een pb (persoonlijk bericht) ik heb zelf een dochter met eetstoornissen en weet iets van deze materie.

Hoi, Als je werkelijk wilt afvallen, is het het allerbelangrijkste dat je het WILT! Er wordt door meerdere beantwoorders afgevraagd hoe oud je bent. Terecht! Hoe ouder je bent, hoe irreeler het is om te denken dat je minder kunt worden dan wat je tot op heden hebt opgebouwd. Het is belangrijk voor je zelf realistisch te bezien wat er werkelijk mogelijk is. Dus: Was je dik toen je nog in de groei was? Wat waren/zijn de eetgewoontes thuis? Ben je er bewust van wat WEL en wat NIET gezond (slank) eten is? Beantwoord voor jezelf deze vragen eerlijk. Wanneer het antwoord op de eerste twee vragen ja is: Hoe eerder jij jouw eetgewoonten veranderd, des te beter. Voor de derde vraag zou ik een professioneel dietist opzoeken om jou te begeleiden naar een bewust eetpatroon. Het allerbelangrijkste is om te WETEN wat gezond/slank eten IS. Ik bedoel, heel veel mensen (zelf Sonja Bakkker) denken nog dat een broodje 'gezond' ook daadwerkelijk 'gezond' IS!!! Wie niet weet, bereikt niets! Dus 1) wordt bewust van eten (wat IS gezond/slank voer?) en 2) wees reeel, stel reele doelen, die zijn gemakelijker te behalen en leidden niet tot teleurstellingen (vanwaar minderwaardigheidsgevoelens en vreetbuien uit zouden kunnen ontstaan)... Tot slot, realiseer je ook, dat het huidige slankheids ideaal voornamelijk door vrouwen in stand gehouden wordt. Mannen houden doorgaans van vrouwelijk (gezond gevuld).. Houd ons op de hoogte!

eet sóchtends als een keizer en sávonds als een zwerver en je valt 2 kilo per week af volhouden en disipline vereist!!!!!!!!!!!!!

fitnissen.Of je doet mee aan de vierdaagse :P

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100