wat te doen met rode plekken op penis?

Ik zit met een probleem, ik heb namelijk rode plekken op mijn eikel. Waarschijnlijk is het een klein beetje open gescheurd, echter loop ik hier al langer dan een jaar mee en het gaan maar niet weg. Ook heb ik last van hevige smega wat het herstellen van de wond volgensmij ook niet beter maakt. Nu weet ik niet wat ik er mee aan moet, wanneer ik het insmeer met olie ( op internet gelezen) ziet het er de volgende dag wel wat beter uit.
ik probeer heb zo min mogelijk te gebruiken ( masturberen enz.) alleen zoek ik nu een echte oplossing.

Omdat ik nog maar 16 ben heb ik niet heel veel aan een reactie als: ga er mee naar de dokter.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ook 16 jarigen mogen naar de dokter. dat is het enige wat je kunt doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je als 16 jarige er niks aan hebben als iemand zegt ga naar de dokter? De dokter heeft geheimhoudingsplicht. je ouders komen er dus nooit achter tenzij je het zelf verteld.
Castle
10 jaar geleden
Je praat over een zeer belangrijk onderdeel van je lichaam. Je hebt er maar één van en die is zelfs onvervangbaar. Die dokter is misschien niet wat je wilt horen, maar uiteindelijk kom je daar toch terecht als je er niets aan laat doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je niet laat behandelen, dan heb je een grote kans dat het probleem erger wordt en moeilijker te behandelen wordt. Doe wat aan je persoonlijke hygiëne, maak je penis 2 maal daags schoon met lauw water, zonder zeep. Schuif de voorhuid naar achteren en maak ook daaronder goed schoon, mogelijk zijn die rode vlekken ontstaan door onvoldoende reinigen. Hoe langer je hiermee doorloopt hoe meer kans je hebt op infecties. De huisarts is er voor iedereen. Je bent echt niet de eerste jongen die naar de dokter moet met klachten aan de penis. Denk om je lichaam, je gezondheid, verwaarloos dit niet. Kom op, bel de huisarts.

Antwoorden (3)

Zorg dat je hem heel erg goed schoonhoudt, dus minimaal 2 keer per dag je penis wassen. Als het dan niet vanzelf beter gaat binnen een week, dan kun je het beste toch even naar de huisarts. Die zal echt niet opkijken van jouw klachten, want dat komt vaker voor. Die afspraak met de huisarts kun je ook zonder medeweten van je ouders maken als dat het makkelijker maakt. Hij mag je ouders ook niks vertellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
IK smeer er altijd Daktarinzalf op die ik bij de drogist koop.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klinkt als een schimmelinfectie. Daar kan je bij de apotheek een creme voor kopen. Dat smeer je er dan een weekje 2 x per dag op en dan zou het weg moeten gaan.