hoe worden je nagels lang op korte tijd?

Ik zou graag met de feestdagen mooie en lange nagels willen.
Maar hoe???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Hier staan enkele tips om prachtige lange nagels te krijgen en te behouden:

•Ga eerst aan de gang met je nagelriemen, gebruik een nagelriem remover creme in plaats van je nagelriemen omhoog te duwen met een scherp voorwerp.

•Vijl je nagels altijd vanuit één richting, de nagels worden zwakker en breken gemakkelijker als je de nagel vanuit twee richtingen gaat vijlen.

het vijlen van je nagels is goed, want je stimuleert de circulatie en daarmee het groeien van de nagel.

De juiste manier van het mixen van je nailpolish is het flesje tussen je handpalmen laten rollen, schudden zal luchtbellen veroorzaken.
Gebruik een basecoat voordat je je favoriete kleur nagellak gaat toepassen en doe dit in dezelfde volgorde als met de naikpolish.

Zorg ervoor dat de eerste laag droog is voordat je een tweede laag nagellak gaat toepassen in verband met het krijgen van luchtbellen.
Vermijdt direct contact met chemische stoffen en een aantal huishoudelijke producten, gebruik tijdens het schoonmaken altijd handschoenen.

Gebruik een vochtinbrengende lotion voor je handen ‘s ochtends en ‘s avonds.
- See more at: http://www.onlinedrogisterij.net/algemene-verzorging/zo-krijg-je-mooie-lange-nagels/#sthash.lOPiJsN0.dpuf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt eraan hoe lang ze nu zijn, als er al een randje zichtbaar is, dan moet je ze goed verzorgen, nagelriemen terug duwen met bokkepootje, gebruik nagelriemolie of creme hiervoor, haakjes eraf vijlen en zorgen dat je ze niet beschadigd. Eventueel nagelharder erop. Vlak voor de kerst vijl je ze dan in model en lak je ze eventueel.
Heb je afgeknauwde nagels dan gaat dat niet meer lukken, dan is je enige optie, kunstnagels, die je zelf kunt plakken, of gel, acryl of harsnagels laten zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is duidelijk een wit randje te zien het is ongeveer 1.5 mm lang.
Heb ik nog kans dat ik mooie lange nagels krijg tegen kerst en nieuwjaar?
Dat kan niet, nagels groeien met een bepaald tempo net als je haar. Bij nagels ongeveer 0,1mm per dag. Dus met kerst is er 1,5 mm bij. Dat is dus niet zo veel.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/9410-lichaamsweetjes.html#2

Als je natuurlijke nagels wilt, dan kun je ze op een bepaalde manier lakken, zodat ze langer lijken. Op deze pagina's staan wat tips:
http://www.beautylab.nl/how-to-lange-nagels/

Er is geen magische pil of drankje waarmee je, je nagels kan laten groeien.

Je zou eventueel nep nagels kunnen overwegen, maar die zijn wel vaak funest voor je eigen nagels. Je kan die kopen bij de drogist, of laten doen bij een nagelstudio. Dat laatste zou ik aanraden als je geen ervaring hebt met nep nagels. Zij kunnen het heel mooi doen, maar ja, dat kost vaak wel wat.

Mijn eigen ervaring met nep nagels (van de drogist) is niet positief, ze deden pijn, zaten half los en zag er niet uit. Maar ja, ik had er dan ook geen verstand van. (en dat heb ik zo gehouden)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is volgens mij geen manier om ze sneller lang te laten groeien, maar je kunt ze wel netjes houden en langer laten lijken door nagellak te gebruiken. Mijn nagels breken juist van verharder. Een beetje expirimenteren wat voor jou nagels het beste werkt. In ieder geval iets erop zo blijven je nagels het mooist!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, bij mij breken m'n nagels ook juist eerder als ik er verharder op heb.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Waarom krijg ik nou een min dan? Ik heb niet eens iets over verharder gezegd.
Ik zie trouwens dat iedereen een min heeft gehad. Misschien verwacht iemand het antwoord: "Neem pillen van het merk Hutsefluts meng dit met het drankje Hotseflots, en voilà je hebt lange nagels in 5 minuten.