Er van uitgaande dat u met vakantie gaat heeft het de voorkeur om zelf de medicijnen mee te nemen. De trombosedienst kan een verklaring afgeven voor de douane, zodat ik niet wordt gezien als drugshandelaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja acenocoumarol moet in elk land in de apotheek verkrijgbaar zijn. Zorg wel voor een vakantiebrief van de trombosedienst, bij voorkeur in de taal van het land waar je heen gaat. En bij je eigen apotheek kan je een medisch paspoort regelen. Ook is het aan te raden zelf te zorgen voor een goede voorraad medicijnen zodat je niet per se naar de apotheek in het buitenland hoeft. Prik je trouwens zelf (met de coagucheck)? Dan moet je daar ook een bewijs voor hebben voor als je langs de douane komt.