Hoe kan ik het beste een explosie van sperma krijgen tijdens mijn orgasme?

Ik ben een man. Ik ben eens een keer naar de wallen geweest, maar toen ik daar bij zo'n vrouw zat vroeg ze of ik toen lang geleden een orgasme had gehad omdat het maar zo weinig was. Dat had ik toen niet. Zij zei dat ik eens van die pilletjes in moest nemen als ik sex heb voor een groter sperma orgasme. Maar dit doe ik liever niet. Hoe kan ik een beter orgasme krijgen zonder enige pilletjes of dergelijke spulletjes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

Moet je eens vergelijken hoe het vroeger was, of er dan andere hoeveelheden vrijkwamen. Het enigste wat je kunt doen is een paar dagen wachten tussen twee orgasmes of een heel lang voorspel. Hierdoor gaat de prostaat tijd krijgen om spermavocht aan te maken. Verder is de aanmaak en hoeveelheid sperma afhankelijk van man tot man. Staar je niet blind op de watervallen die je in films ziet. Dit zijn de uitzonderingen die ze natuurlijk graag in films gebruikt. Hetzelfde geld voor de grote van de penis.
Anders eens naaar de dokter gaan en uw prostaat eens laten onderzoeken
Robbuy BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijvoorbeeld door zo lang mogelijk je orgasme uit te stellen tijdens de daad. Een vitaal lichaam heb je daar voor nodig. Dus combineer het met sport. ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De hoeveelheid van het sperma zegt niets over de mate van plezier. Als je een erectie kunt krijgen, en als je een orgasme kunt krijgen,en als je daar ook nog plezier aan beleeft, dan is er niks aan de hand. De hoeveelheid die je erbij produceert is totaal onbelangrijk. Het is normaal dat het na een langere tijd wat meer is, en na een kortere tijd wat minder, maar als het bij jou ook na langere tijd niet veel is, maakt dat niks uit. Als alles functioneert zoals het moet, begin dan niet aan pillen!