smaken haren van iemand anders hetzelfde als die van jou?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij écht een kat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kat of niet, Ik vind deze vraag interessant!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Katten eten haar...

Het beste antwoord

Dat ligt vooral aan de conditioner/gel/haarlak dat je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

moet je eens proberen
en ik denk het NIET
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haren (as such) hebben geen smaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve als het met shampoo gewassen is, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar dan is het de shampoo die smaak heeft, niet het haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als je het(goed) uitspoelt,al helemaal niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad! Maar trekt het niet in je haar dan?
Hangt van de bereiding af......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat elk haar weer anders smaakt als het al uberhaupt smaak heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is nu niet meteen mijn meest favoriete gerecht, maar nee. Ik denk dat het geen haartje verschik maakt.

Enig verschil dat er zou kunnen zijn is tussen schoongewassen en vies haar, maar het haar op zich is smaakloos. En sommigen hebben tevens een smaakloos kapsel, maar dat is weer een ander onderwerp :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) smakeloos kapsel, leuk gevonden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;)
Van sommigen droog,van anderen vet.

Toegevoegd na 59 seconden:
Zout kan ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij bepaalde bezigheden kun je wel eens een haartje binnen krijgen.Maar dan overheerst toch die andere smaak.
Maar aangezien haren(mits gewassen) geen smaak hebben
is het antwoord :Nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij hebben haren geen smaak. Ik proef tenminste nooit iets als ik er één in mijn mond heb :-S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaken zou ik niet kunnen weten, maar ze ruiken vast wel anders dan die van mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een haar heeft opzich geen smaak. Wel kan je smaak aan je haar geven. Door bijvoorbeeld te roken, gel of haarlak te gebruiken of je haar een paar weken niet te hebben gewassen.