smaken haren van iemand anders hetzelfde als die van jou?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat ligt vooral aan de conditioner/gel/haarlak dat je gebruikt.

moet je eens proberen en ik denk het NIET

Haren (as such) hebben geen smaak...

Hangt van de bereiding af......

Ik denk dat elk haar weer anders smaakt als het al uberhaupt smaak heeft...

Het is nu niet meteen mijn meest favoriete gerecht, maar nee. Ik denk dat het geen haartje verschik maakt. Enig verschil dat er zou kunnen zijn is tussen schoongewassen en vies haar, maar het haar op zich is smaakloos. En sommigen hebben tevens een smaakloos kapsel, maar dat is weer een ander onderwerp :)

Van sommigen droog,van anderen vet. Toegevoegd na 59 seconden: Zout kan ook nog.

Bij bepaalde bezigheden kun je wel eens een haartje binnen krijgen.Maar dan overheerst toch die andere smaak. Maar aangezien haren(mits gewassen) geen smaak hebben is het antwoord :Nee.

Volgens mij hebben haren geen smaak. Ik proef tenminste nooit iets als ik er één in mijn mond heb :-S

Smaken zou ik niet kunnen weten, maar ze ruiken vast wel anders dan die van mij...

Een haar heeft opzich geen smaak. Wel kan je smaak aan je haar geven. Door bijvoorbeeld te roken, gel of haarlak te gebruiken of je haar een paar weken niet te hebben gewassen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100