Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ophouden om met mn benen te 'trillen'?

Soms heb ik het niet eens door en het is heel irritant! Hoe kan ik mijn benen gewoon laten rusten ipv ze op en weer te laten trillen/bewegen? Zelfs als anderen het zien irriteren ze eraan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zet je benen ontspannen naast elkaar op de grond (een klein eindje uit elkaar, de benen niet over elkaar slaan). Wees jezelf ervan bewust dat als jij er behoefte aan hebt om iets te bewegen dat je dat dan niet met je benen doet. Heb bijvoorbeeld altijd een knijpballetje bij je, dan kan je de beweegbehoefte op die manier met je vingers wegknijpen.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe lang heb je dit al?En waar treed dit op ? Heb je het ook s nachts?
kan ook een magnesium tekort zijn. Of een opbouw van een magnetische veld (ons lijf is een antenne). Hierdoor is een goede aarding (meer wandelen in de natuur) een goede oefening en is het beter om teveel Hoogfrequente straling (afkomstig van Wifi, Dect, Gsm Umts) te vermijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding