Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 6 sigaretten op een dag net zo slecht als een pakje roken per dag?

Alle statistieken van "roken veroorzaakt zoveel procent meer kan op kanker" etc. Geld dit voor een heel pakje of al vanaf 1 sigaret?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zes dat is niet en paar zoals uit uw vorig antwoord ! ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hahaha, lees ook even de inhoud onder de titel, daar zeg ik eerlijk 4 tot 6 sigaretjes. Maar 6 is echt de max. zoals bijvoorbeeld op een feestje. Vier sigaretjes op een doordeweekse dag is ook wel de max. We zitten vandaag op 21:35 op anderhalve sigaret. Ja, ik zit met mijn rookgedrag zoals u wel door heeft haha.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volhouden, terug op "Goede vraag gedrukt"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga er van uit dat ze hier op een gemiddelde roker doelen. Maar het kan net zo goed zijn dat ze overdrijven en dat ze een kettingroker mee bedoelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je op een feestje meer moeten willen roken? Bedenk eens dat dat grote onzin is en stop gewoon.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uit onderzoek is gebleken dat het verminderen van het aantal sigaretten ook het risico op longkanker verlaagt. Bij rokers die per dag van 20 naar 10 sigaretten gaan, vermindert de relatieve kans op longkanger zo'n 27 procent.

Natuurlijk is helemaal stoppen het beste!
(Lees meer...)
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Interessant! Even doorlezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding